17/Apr/20 Böhran bəzən, risklər isə həmişə var! Nə qədər yaxşı xidmət göstərdiyimizdən asılı olmayaraq hər zaman bizi böhrana apara biləcək kiçik problemlər, kiçik risklər olur. Mühüm olan isə onların varlığı deyil, ölçülməsi, nəzarətdə saxlanılması və həll edilməsidir.
30/Mar/20 Böhran və Sonrası Məsələ budur ki, gözləmədiyimiz bu böhranın yuxarıda qeyd etdiyimiz digər böhranları da özü ilə birlikdə gətirəcəyi gözlənilir. Artıq qapıdadırlar. Amma hər şey düşündüyünüz qədər pis olmaya bilər…
17/Mar/20 İnsanlar Riskləri və Təhlükələri Necə Dəyərləndirir? Riskin dəyərləndirilməsi nadir hallarda rasional əsaslara dayanır. Riskləri adətən məntiqi düşüncə və emosional qiymətləndirməni birləşdirərək ölçürük.
12/Mar/20 Hədəf Kütlə Kimdir? Qruplaşdırma Hər Zaman İşə Yarayır Dəyər təklifi, kontent və kommunikasiya necə dinamik və sürətli dəyişkəndirsə, artıq hədəf auditoriya da elədir.
26/Feb/20 Kütləvi Təşviş: Necə Qarşısı Alınmalı? İnformasiyanın etibarlı mənbələr tərəfindən ötürülməsi prosesi nə qədər gecikərsə, şayiələrin çoxalması ilə yanaşı, digər insanların gözləntiləri də dəyişir, müsbət nəticəyə inamları azalır və cəmiyyətdəki panika böyüyür.
12/Feb/20 Sosial Media və Yeni Normalar: Böhrana Gedən Yol Sosial normaların əksəriyyəti cəmiyyətdə üz-üzə münasibətlərin nəticəsidir. Kommunikasiya metodları dəyişdikcə - daha dəqiq desək, rəqəmsallaşdıqca - yeni normaların formalaşma yolları da dəyişir.
06/Feb/20 Hansı Mesaj Daha Güclüdür? Dəyərlər yoxsa Sosial Təsir? Ekspert görüşləri, influenser marketinq və qiymətləndirmə sektorunun bu qədər inkişaf etməsinin, ağızdan-ağıza reklamın effektliliyinin, sertifikasiyaların yavaş-yavaş bütün sektorlara daxil olmasının arxasında dayanan psixoloji faktor da məhz budur.
29/Jan/20 Sahiblik hissi verdiyimiz dəyəri artırır İnsanlar bir şeyi əldə etdikdən sonra ona qarşı mülkiyyət hüququ hiss edir, bu da onların həmin obyektlə bağlı subyektiv dəyərləndirməsini ciddi şəkildə artırır.
26/Dec/19 Özünüzə “Düşmən” Seçin! Birlikdə Qazanın! Burada sözü gedən əsl düşmən deyil! Haqqında danışılan bir inanc, bir ideya, bir xüsusiyyət əsasında qarşı tərəfdə dayanan “düşmən”dir.
17/Dec/19 Başqalarının Qərarları Davranışımızı Necə Dəyişir? İnfluenser Marketinqə Giriş İstər şəxsi, istər korporativ markaların öz reputasiyalarını gücləndirmək üçün çoxlu insanları bir yerə toplaması çətindir, amma onu fərqli yollarla edə biləcəyiniz 2 əlçatan üsul var. Onların hər biri bu gün çox aktualdır.
11/Dec/19 Qrupa Aid Olma Fikri Davranışımızı Necə Dəyişir? Davranış elmləri özünü bir qrupa aid etmə hissinin müsbət cavablarla nəticələnməsini sabitlik hissi ilə izah edirlər. Bu sabitlik misal göstərilən eksperimentdə olduğu kimi qurmaca olsa belə, təsirlidir.
04/Dec/19 Zəif Performansın Səbəbini Daxildə Axtaran və Onu Qəbul Edən Markalar Daha Uğurlu Olur Yəni, axırda qazanan elə “günahkar” özü olur. Onu kənarda axtaracağınıza, özünüz olun və siz qazanın ?
27/Nov/19 Seçimlərin Sayı Davranışımıza Necə Təsir Edir? Yəni seçimlərin sayının azalması, insanların qərarlarına müsbətə doğru dəyişməsində ciddi rol oynayır. Əksinə, insanlara nə qədər çox seçim təqdim edilsə, onların fikirləri daha çox qarışır və qərar verməkdə çətinlik çəkirlər.
20/Nov/19 Kiçik Əlavələr Davranışımızı Necə Dəyişir 1-ci sualın soruşulduğu şəxslərin yalnız 28%-i “hə” cavabı verdiyi halda, 2-ci suala cavab verənlərin 50%-i müsbət qərar vermişdir. Yəni mesaja kiçik bir məlumat əlavə etməklə yardım edənlərin sayı təxminən 1.8 dəfə artmışdır.
26/Sep/19 Böhran Menecmenti Niyə Vacibdir? Böhranın Bir Addımlığında Ancaq hazırlıqlı bir plan olduğu halda neqativ bir kontentə dərhal və effektiv cavab verə bilərsiniz. Plan? O, həmişə başda qurulur. Yəni proses gözlənilməz hadisələr baş verdikdə deyil, elə biznesin özü ilə birlikdə başlayır.
12/Sep/19 Doğru suallar verməkdə sehrli bir güc var. O gücü kəşf edin! Doğru suallar verin, qəlibləri onlarla genişlədin, ya da onları tamam yox edin. Qoyun yaradıcılığınız sizi yüksəltsin!
29/Aug/19 Yenidən Hədəfləmə Platformaları Yenidən hədəfləmə o qədər faydalı və çox istifadə edilən üsluba çevrilib ki, yeni texnologiya dünyasının ən nəhəngləri belə öz auditoriyalarına bu xidmətləri təklif edir.
15/Aug/19 Sosial CEO və Yerli Stereotiplər Araşdırmalar onu göstərir ki, hər hansı bir markanın rəhbəri sosial mediada aktiv olduğu halda auditoriyanın 82%-i həmin brendə daha çox güvənir.
25/Jul/19 Yenidən Hədəfləmə Necə İşləyir Bu qədər çox ziyarətçini itirmə ehtimalı yenidən hədəfləmənin necə mühüm bir iş olduğunu ortaya qoyur. Gedəni qaytarmaq lazımdır, həm də istisnasız!
18/Jul/19 Reputasiyanın inkişafı şəxsi münasibətə necə təsir edir? Bəs şəxsi münasibətlərə mənfi təsir etmədən, hətta yolu daha əyləncəli və zövqlü etmək üçün şəxsi brend necə yaradılmalı və idarə olunmalıdır?
05/Jul/19 Kök Olmağın Şəxsi Reputasiyaya 3 Müsbət Təsiri Kök olmağın reputasiya baxımından maraqlı üstünlükləri var. Bunlardan 3 yerli müsbət cəhəti sadalayırıq.
27/Jun/19 Rəqəmsal Hədəfləmə 2: Davranış Mərkəzli Yanaşma Potensial auditoriya kimdir və hansı xüsusiyyətlərə sahibdir? Rəqəmsal hədəfləmədə bu sualın cavabı əhəmiyyətli deyil. Mühüm olan onların rəqəmsal davranışını izləmək və bu davranışı hədəflərə çevirməkdir.
21/Jun/19 Kontentdə Müxtəliflik Axtarılarkən tapılmaq kifayət deyil. Çünki axtaran insanların hər birinin üstünlük verdiyi kontent növü var. Kimisi oxumağı, kimisə izləməyi, kimisi eşitməyi xoşlayır.
13/Jun/19 Rəqəmsal Hədəfləmə Real həyatda hədəf auditoriya bir proseslə təmsil olunsa da, rəqəmsal aləmdə o, anlıq bir faktordur. Yəni o, dəyər təklifinizə uyğun kontentə təmas etdikdə sizin üçün hədəfə çevrilmiş olur.
30/May/19 Auditoriyanız ilə Eyni Dili Danışırsınız? Kommunikasiya özü 2 elementdən ibarətdir: kontent və o kontenti yayımlayan kanallar.
24/May/19 Siz və Markanızın Hekayəsi Hekayə zamanla bağlıdır. Suallara cavab verərkən keçmişi xatırlayın, bu günü vurğulayın, gələcəyi ümid edin!
02/May/19 Güclü Reputasiyanın Qurulmasında Pozisiyalaşmanın Rolu Bir neçə il əvvəl pozisiyalaşma adətən 2 ölçülü idi, bunlardan biri siz özünüz, digəri isə hədəf auditoriyanız, yəni müştəriləriniz idi. İndi isə pozisiyalaşma 2-dən çox ölçüyə sahibdir.
25/Apr/19 Lider və Şəxsi Marka Liderlər adətən digərlərini ilhamlandırmaq, inandırmaq, konfliktləri həll etmək, hər zaman həllərə fokuslanmaq, öyrənmək, öyrətmək və bu kimi digər xüsusiyyətlərlə xarakterizə edilir.
18/Apr/19 Bəzi Markalar Öz Liderləri ilə Birlikdə “Ölür” Ənənəvi PR markanı müştərinin büdcəsi hesabına təşviq etmək və yaymaq strategiyası üzərində qurulmuşdusa, modern PR öz auditoriyasına onlar üçün faydalı və maraqlı olan müxtəlif növ məzmunlar və dəyərlər təklif edir.
04/Apr/19 Şəxsi Markanın 6 Elementindən 3-ü: davamı Hər dəfə yeni bir iş haqqında düşündükdə, özünüzə bu sualı verin: bu iş markama və baxışlarıma nə qədər uyğundur? Cavabda tərəddüd edirsiniz? Onda həmin fikirdən imtina etməyə tərəddüd etməyin.
29/Mar/19 Şəxsi Markanın 6 Elementindən 3-ü Markanızın sahib olacağı bəzi elementlər ən az markanızın özü qədər, hətta deyərdik ki, ondan daha da əhəmiyyətlidir, çünki onu var edən elə həmin elementlərdir.
19/Mar/19 Dəyişmək gözəldir! Bayramınız Mübarək! “Həyat fəsillər kimidir. Fəsilləri dəyişə bilməzsən, amma özünü dəyişə bilərsən".
14/Mar/19 Markalaşmaq Üçün Üç Sirr Necə markalaşa bilərik? Markanızı qurarkən istinad edəcəkləriniz artıq sirr deyil. Qəhrəmanlarınızı tanıyın! Bir də səssiz oxuyun, rəqibləriniz eşitməsin!
08/Mar/19 5 Mərhələdə Onlayn Reputasiya Onlayn reputasiyanınızı qurmaq istəyirsinizsə, etməli olduğunuz ilk işlər çox sadə görünsə də, diqqətli olmağı tələb edir. Prosesi mərhələlərə bölsək, daha effektiv nəticələr əldə edə bilərik. Gəlin, mərhələlərə nəzər salaq.
01/Mar/19 3 Növ Statistik Məlumatla Onlayn Reputasiyanın Əhəmiyyəti İstər ayrı-ayrı şəxslər, istər şirkətlər, istərsə də digər qurumlar real həyatlarında öz onlayn reputasiyalarının təsirləri ilə daim üzləşirlər. Bu təsirlərin dərəcəsi nə qədərdir? Gəlin, statistik məlumatlarla təsvir edək.